.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت بهداشت آخرین آمار کرونا در ایران را اعلام کرد:
ثبت ۱۳۷۴ مورد جدید/ مجموع مبتلایان: ۸۰۸۶۸ نفر/ جانباختگان: ۵۰۳۱ نفر/ بهبویافتگان: ۵۵۹۸۷ نفر
از دیروز تا امروز ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.
 ثبت ۱۳۷۴ مورد جدید/ مجموع مبتلایان: ۸۰۸۶۸ نفر/ جانباختگان: ۵۰۳۱ نفر/ بهبویافتگان: ۵۵۹۸۷ نفر

شمال نیوز: دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.

جهانپور افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۰۸۶۸ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تا امروز ۵۰۳۱ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تا امروز ۵۵۹۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. ۳۵۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۳۰ هزار و ۱۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: با وجود همه تحریم ها و دشمنی ها به همت مردم روند مبارزه با کرونا در کشور ادامه دارد. از مردم می خواهیم که همچنان در خانه بمانند تا به مددالهی کرونا را شکست دهیم.

وی ادامه داد: نمونه این ظالمها را در تلاش رسانه های خارجی فارسی زبان برای تحریم و ریجکت کیت های تشخیصی بیماران کرونا از کشور کره جنوبی شاهد بودیم اما همنوایی مثال زدنی مردم همچنان ادامه دارد و امیدواریم این همکاری در روزها و هفته های آینده ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: کاهش نسبی آمار مبتلایان و مرگ و میر کووید - ۱۹ ادامه دارد و بخش عمده این توفیق مرهون جدیت و همکاری مردم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هزینه های ۸۰۰ هزار تومانی تا ۱.۵میلیون تومانی برای تست کرونا در آزمایشگاههای خصوصی مورد تایید وزارت بهداشت است گفت: مراجعات مردم به خصوص افراد بی علامت به آزمایشگاهها ضرورت ندارد فقط ممکن است نتیجه منفی آزمایش احساس امنیت کاذب در فرد ایجاد کند و افراد اصول بهداشتی و مراقبت های لازم را رعایت نکنند.

جهانپور افزود: مراجعه مستقیم مردم به آزمایشگاهها برای تست کرونا لازم نیست و سودی برای افراد ندارد چون ممکن است یک ساعت بعد فرد در یک مواجهه با ویروس مبتلا شود و مواردی که افراد مشکوک هستند و انجام تست لازم است نمونه افراد از طریق بیمارستانهای دولتی به آزمایشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت که تعدادشان افزایش یافته ارسال می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.